CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 13 July 2011

CiNTa SeMpUrNa

Aku bkn mencari yg tampan spt ashraf muslim utk djadikan suami
Cukuplah pabila aku melihatnya,htiku merasa tenang

Aku bkn mencari seorg ulama' utk menjadi pendamping hidupku
Cukuplah dia dpt merubah aku menjadi insan yg lebih baik dr hri ke hri

Aku bkn mencari seseorg yg tetap ada dgn ku setiap masa
Cukuplah dia ada dsampingku saat aku perlukn dia

Aku bkn mencari seseorg yg manis janjinya
Cukuplah dia bisa membuktikn tiap kata2nya

Aku bkn mencari dia yg romantik sbg peneman hidup
Cukuplah dia dpt membuatkn hri-hri ku ceria

Aku bkn mencari yg terlalu sempurna utk dicintai
Cukuplah andai dia dpt mencintai aku dgn cara yg sempurna

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...