CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 27 June 2011

Meowwwwww!

Setiap org mempnyai minat dan kegemaran mereka tersendiri, tak kesah laa minat kumpul setem, memasak, kumpul kasut, kumpul brg2 antik, bela binatang dan mcm2 lg laa minat dan kegemaran dieorg nie. Kalau nk suruh aku listkn sume, mau 10 hri 10 mlm tak abs2 lg...hehe

So, aku nk story skit psl minat fmly aku yg suke bela binatang. Antara binatang pnh ada kat umh kiteorg ialah burung, hamster, ayam n kucing. Dalam byk2 haiwan nie, aku paling suke KUCING. Sebelum kteorg bela kucing ni, aku mmg penakot ngn kucing...opsss, rhsia t'bongkar suda~ tp sejak de kucing kat umh aku nie..tak de laa aku takot sgt dh...hehe

Kucing pertama yg sgt bertuah telah menjejakkn kakinye ke rumah aku ialah COMEL. Ye, sesuai dgn namenye, die mmg sgt comel but at that time, aku tak brani lg nk pegang die sbb maseh kecil. Nk tgk pic die, jp ye...


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

ni laa rupe time die kecik lg..jom tgk yg daa besa pnye plak!



Die dh pnh bunting 2 kali...disebabkn mengawan dgn kucing kampung, time 2 xde seekor pun ank die jd kucing parsi...agak sadis laa...yg second time die bunting...de 2 ekor yg menjadi tp yg lg seekor 2 da mati..huhu...second time nie...de 2 ekor je yg hidup... name mereka ialah NIKITA N NARUTO...hahahaha...jom tgk pics dieorg!







NIKITA





~NARUTO~





1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...